Jenama cermin mata terkenal, Ray-Ban membuka cawangan keempatnya di The Exchange TRX, menjadikannya cawangan terbesar jenama itu di Malaysia.
Kedai yang terletak di Lot 1.84.0 pusat membeli-belah itu tampil dengan rekaan dalaman bertemakan merah dan hitam yang sinonim dengan jenama itu.
Dengan keluasan 91 kaki persegi, kedai itu menampilkan pelbagai koleksi cermin matanya dengan pelbagai gaya.
Antara koleksi yang menjadi perhatian adalah seperti berikut
Ray-Ban ICONS
Koleksi ICON menampilkan cermin mata ikonik Ray-Ban seperti Aviator, Clubmaster, Wayfarer dan Round yang dinanti-nantikan. Peminat Ray-Ban boleh menantikan karya terkenal daripada bingkai logam klasik Aviator kepada bingkai asetat tebal yang menjadi ciri khas Wayfarer dan fesyen vintaj Clubmaster.
Koleksi-koleksi ini menggabungkan trend fesyen dari pelbagai dekad ke dalam sekeping cermin mata yang merupakan bukti sebenar keabadian gaya Ray-Ban.
Ray-Ban Kids
Koleksi Ray-Ban Kids menampilkan pilihan kaca mata klasik untuk kanak-kanak berumur 7-10 tahun dengan cetusan keseronokan menggunakan warna-warna cerah dan reka bentuk yang menyeronokkan.
Menggabungkan bahan kalis mainan yang ringan dan pelbagai darjah pewarnaan kanta pada kepingan dalam koleksi ini termasuk gaya kegemaran Ray-Ban seperti Wayfarer, State Street, gaya Aviator dan banyak lagi.
Scuderia Ferrari
Dihasilkan daripada kerjasama antara Ray-Ban dan pasukan perlumbaan Scuderia Ferrari, rangkaian cermin mata hitam terpilih ini diilhamkan daripada reka bentuk kereta lumba Formula 1.
Daripada gentian karbon gred aeronautik kepada getah kalis perlumbaan, pelbagai kanta terpolarisasi, dan bingkai merah tandatangan serta perisai Scuderia Ferrari, koleksi ini dicas turbo untuk penglihatan dan gaya. Koleksi itu juga termasuk gaya yang dipakai oleh Charles Leclerc dan Carlos Sainz sendiri.
Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
KLIK DI SEENI