Sebagai sebuah jenama yang cukup sinonim dengan seleksi produk beg dan tas tangan nama BONIA sememangnya tidak asing lagi terutama di kalangan penggemar fesyen tempatan.
Gah sebagai jenama pilihan selama 45 tahun, BONIA menyambut ulang tahunnya baru-baru ini dengan turut memperkenalkan koleksi BONIA ISOLE Spring Summer 2020.
Pada majlis cukup cukup gilang-gemilang diadakan di tengah-tengah kepesatan ibu kota Kuala Lumpur, BONIA menampilkan koleksi terbaru dengan persembahan yang cukup mempesonakan.
Dikenali sejak tahun 1974, BONIA sentiasa menampilkan ekspresi rekaan yang mewah, moden, elegan dan juga sentiasa relevan dengan perkembangan fesyen komtemporari.
Himpunan koleksi ISOLE ini meyerlahkan ekspresi tiupan bayu laut engan persona pulau-pulau Itali yang indah. Rekaan-rekaannya nampak bersahaja, bebas tetapi dalam masa yang sama tetap mendakap jiwa moden.
Ads
Dengan pelbagai pilihan serta barangan kulit berkualiti tinggi untuk lelaki dan wanita, koleksi baru ini menawarkan variasi produk daripada beg pinggang, beg silang, beg sandang hinggalah ke beg kamera dan beg galas bersaiz besar.
Ads
Diterjemahkan daripada bahasa Itali iaitu ‘pulau’, koleksi ini memberi penghormatan kepada spektrum warna yang menggabungkan keharmonian biru gelap-hijau yang memberi kontra pada kuning terang juga rona tanah yang menonjolkan lagi rekaan bagi koleksi ini.
“Sejak empat dekad lalu, BONIA berkembang kepada jenama yang mewakili aspek moden dan sofistikated. Etos jenama ini nyata terserlah dalam rekaan kontemporari kami, di mana ia kekal sebagai pemacu kepada kejayaan kami sehingga kini.
“BONIA ISOLE 2020 adalah epitome kepada semangat progresif jenama ini dan juga pelanggan kami yang setia,” kata Dato’ Sri Daniel Chiang, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan BONIA.
Ads
MASKUIN tertarik dengan koleksi ISOLE khas untuk lelaki. Menjiwai elemen lautan yang kadangkala ganas dan juga tenang, koleksi ISOLE merupakan iringan terbaik buat jejaka yang inginkan pengembaraan lasak atau lebih sensual.
Meletakkan laut biru dalam sebagai inspirasi, koleksi lelaki ini menyerlahkan impak sporty dan sisi gelap yang menepati elemen pada lautan dalam. Ia tercetus daripada elemen peralatan skuba, perkakasan utilitarian, peralatan tentera laut, efek seakan sinar x dari spesimen lautan dan makhluk lain yang menghuninya.
Koleksi ini termasuk sandal, selipar, sneaker, beg pinggang, beg messenger dan beg galas pelbagai saiz. Menampilkan variasi kulit dan vinil, rangkaian ini pastinya menambah satu lagi daya tarikan misteri si jejaka. Koleksi ini bermula daripada RM439 ke RM899.
Turut memeriahkah majlis sambutan ulang tahun ini adalah beberapa selebriti terkenal tanah air seperti Azrel Ismail, Anna Jobling, Puteri Aishah, Hannah Delisha, Ruhainies dan ramai lagi.
Gentleman semua dah baca MASKULIN? Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
Material kulit terang dan pakaian knitwear mendominasi pentas peragaan yang ditampilkan oleh Stuart Vevers sempena pengenalan COACH Spring/Summer 2020 Collection.
Jenama mewah COACH tampil menerusi seksyen terbaru New York’s High Line pada Selasa lalu dengan koleksi lelaki dan wanita. Menurut Pengarah Kreatif COACH, Stuart Vevers rekaan koleksi kali ini ditonjolkan untuk meraikan bandar New York yang menjadi nadi utama rekaan kali ini.
Selain pakaian sudah semestinya koleksi beg mereka yang paling ditunggu-tunggu oleh penggemar jenama ini. Sebanyak 78 buah beg dengan setiap satunya mewakili perkembangaan rekaan COACH sepanjang sejarah 78 tahun jenamanya.
Membawa warna-warna yang terang serta attitude New Wave, rekaan COACH pada kali ini jelas tampil lebih ilustrasi pop energetik.
Antara selebriti yang paling menjadi tumpuan hadir pada persembahan koleksi ini ialah Micahel B. Jordan, duta menswear COACH.
Manakala tidak ketinggalan dua orang selebriti dari Malaysia iaitu Joe Flizzow dan Fazura yang diterbangkan khas untuk turut serta menyaksikan persembahan koleksi ini.
Kedua-dua selebriti popular tanah air tersebut turut serta dalam pelbagai persembahan COACH yang lain sepanjang NYFW 2019.
Gentleman semua dah baca MASKULIN? Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
Sempena pengenalan koleksi Spring 2020, COACH telah melancarkan kempen ‘Originals Go Their Way’. Menerusi kempen koleksi terbaru ini COACH bekerjasama dengan dua selebriti Hollywood terkenal iaitu Micahel B. Jordan dan Jennifer Lopez.
Micahel B. Jordan yang juga merupakan duta global jenama ini tampil bersama-sama Jennier Lopez yang muncul pertama kali menjayakan kempen COACH.
Menurut COACH, kempen ini membawakan ceritera tentang ekspresi diri menerusi lensa di sebalik wajah popular seperti mereka berdua.
Jelas Pengarah Kreatif COACH, Stuart Vevers, koleksi ‘Originals Go Their Way’ menyerlahkan sentimen spontan, asli dan playful yang membawa refleksi kepada visi fesyen di kota New York.
Kempen ini juga meraikan individu yang berani serta bebas mengekspresikan diri tanpa perlu menjadi orang lain. Keaslian diri menjadi antara tema yang dibawa oleh kempen istimewa daripada COACH kali ini.
Bagi merealisasikannya, Stuart Vevers bekerjasama juga dengan jurugambar berpengaruh, Juergen Teller yang telah berkolaborasi bersama mereka sejak tahun laun.
Antara koleksi yang mendapat perhatian ramai ialah seleksi beg seperti Hutton, the Rambler dan tidak ketinggalan juga beg lelaki seperti Pacer Backpack dan belg bag.
Foto: COACH
Gentleman semua dah baca MASKULIN? Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
Mungkin ada dalam kalangan anda yang tahu akan Shopee sebuah platform e-Dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan. Platform ini direka khusus untuk rantau ini, memberikan pengguna pengalaman membeli-belah yang mudah, selamat dan cepat dengan sokongan pembayaran dan logistik yang kukuh.
Oktober lepas, Shopee, telah melancarkan sebuah portal dalam aplikasi Shopee Mall, membabitkan lebih 300 jenama dan pengedar rasmi. Portal yang menawarkan barangan 100% tulen dengan jaminan pulangan wang 2x, dasar pemulangan barangan15 hari dan penghantaran percuma seluruh negara telah diperkenalkan dengan tujuan untuk meningkatkan tahap keyakinan pembeli dalam talian.
Shopee Mall telah mencatatkan pertumbuhan dalam semua kategori runcit, dengan sokongan daripada jenama elektronik utama seperti Xiaomi dan Lenovo, jenama fesyen terkemuka seperti Poplook dan Voir, serta produk penjagaan kecantikan kegemaran ramai – NYX dan Beiersdorf. Dalam usaha untuk mempelbagaikan tawaran, pengguna juga boleh membeli produk seperti minyak pelincir enjin daripada gedung rasmi Shell, tiket perlawanan bola sepak daripada gedung rasmi Liga Bola Sepak Malaysia dan juga membeli barangan keperluan rumah di Shopee Mall daripada jenama seperti Giant dan Mydin.
Kunjungi https://mall.shopee.com.my untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai Pesta Jenama Hebat Shopee. Muat turun aplikasi Shopee percuma menerusi Apple App Store atau Google Play Store.
Gentleman semua dah baca MASKULIN? Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
Sebagai seorang lelaki yang bertanggungjawab terhadap kewangan peribadi, memahami peluang perlepasan cukai yang tersedia boleh membantu mengurangkan beban cukai setiap tahun.Tahun 2025 membawa beberapa...